מבאר שיש עבודה יקרה ונפלאה שקודמת לכל מצווה ומדרגה, ואע”פ שהיא עבודה נעלמת, כבר ביאר יותר את מהותה בתורה כב. ונראה שכאן רק מוסיף לבאר שהיא שייכת רק לצדיקים גדולים שמנעוריהם הלכו מדרגא לדרגא בעבודת ה’ בלי הפסקה. ושם ביאר שהיא בחי’ הנסתר ונעלם של כל מצווה, ורמוז בתיבות “וידבר ה’ אל משה לאמור” שקודם לכל מצווה. וכיון שהתורה לשון הוראה, יש בוודאי גם בתיבות אלה עבודת ה’, אלא שהיא עבודה נעלמת ונסתרת מאד, לעשות מהנעלם נגלה, ומנשמע נעשה.